Հայաստանի Բանկերի Միություն

Միությունը իրավաբանական անձ ոչ առևտրային կազմակերպություն է, որի ստեղծման նպատակն է եղել բանկերի շահերի պաշտպանությունը:

Աշխատանք

















Նկարագրություն

Աշխատանքի ենք հրավիրում հաշվապահ/հաշվետարի։

 

Պարտականություններ

  • Հաշվապահական փաստաթղթերի կազմում և փաստաթղթաշրջանառության վարում,
  • Հաշիվ-ապրանքագրերի ներմուծում համակարգչային ծրագիր, համակարգում և արխիվացում,
  • E-invoicing ծրագրով հարկային հաշիվների դուրսգրում,
  • Այլ հաշվապահական պարտականությունների իրականացում։

Պահանջներ

  • Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտական կամ հարակից մասնագիտությունների գծով,

Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության, ֆինանսների կամ հաշվապահության ոլորտում,

  • Հարկային և/կամ աշխատանքային օրենսգրքերի իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն,
  • Excel և Word ծրագրերին տիրապետելու ունակություն, ՀԾ ծրագրի իմացություն,
  • Տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն,
  • Թիմում աշխատելու ունակություն,
  • Հայերեն լեզվի բացարձակ իմացություն, իսկ ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն,
  • Համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն։


Հավելյալ նշումներ

Աշխատանքային օրեր և ժամեր՝ երկուշաբթից-ուրբաթ՝ 09.00-18.00:

 

Պարտականություններ

  • Եկամուտների և ծախսերի հաշվառման վարում,
  • Հաշիվ ապրանքագրերի դուրսգրում և հաշվառում,
  • Ապրանքանյութական արժեքների հաշվառում և վերահսկում,
  • Դեբիտորական և կրեդիտորական պարտքերի հաշվառում և վերահսկում,
  • Պարտքերի հավաքագրման գործընթացի կազմակերպում և իրականացում,
  • Վճարման հանձնարարականների պատրաստում և հաշվառում,
  • Մատակարարների, գնորդների և պայմանագրային գործընկերների փաստաթղթաշրջանառության վարում և փոխադարձ հաշվարկների իրականացում,
  • Աշխատավարձի հաշվարկների իրականացում և վճարում,
  • Գործընկերների հետ հետադարձ կապի ապահովում,
  • Պահեստի աշխատանքների վերահսկում, գույքագրման աշխատանքների արդյունավետ կառավարում,
  • Հաշվառման գործընթացների բարելավմանն աջակցում։


Պահանջներ

  • Բարձրագույն կրթություն ֆինանսական կամ տնտեսագիտական ոլորտում,
  • Առնվազն 2 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ,
  • ՀՀ հարկային և աշխատանքային օրենսդրության միջին մակարդակի իմացություն,
  • file-online.taxservice.am կայքից օգտվելու իմացություն, MS Office, ՀԾ ծրագրի իմացություն, 1С ծրագրի իմացությունը ցանկալի է,
  • Վերլուծական մտածողություն,
  • Մեծածավալ տվյալների հետ աշխատելու ունակություն,
  • Պատասխանատվության բարձր զգացողություն, ճշտապահություն,
  • Մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն,
  • Թիմում աշխատելու ունակություն,
  • Արդյունավետ հաղորդակցության հմտություն,
  • Ռուսերեն և անգլերեն լեզուների միջին մակարդակի իմացություն։

 

Ձեր CV կարող եք ուղարկել kristine.beglaryan@uba.am էլ․հասցեով։
Հարցերի դեպքում զանգահարել՝ +374 60 522 233 (ներքին՝ 110)